samool Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har tappat bort min cd-key till half life och är lite sugen och spela, det finns ingen som har tröttnat på spelet som har lust att låna ut sin till mig? Vore grymt tacksam då. PM:a mig in that case ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kanske! Om inte min polare hade tappat bort den Har du ens köpt spelet eller är du bara ute efter cdkey till HL som du har laddat ner olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kanske! Om inte min polare hade tappat bort den Har du ens köpt spelet eller är du bara ute efter cdkey till HL som du har laddat ner olagligt? Som jag sa har jag tappat bort den... Sånt händer ju, även andra än mig när man haft det ett par år. Men säg till om du/han hittar den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag kan fixa en snabbare än att knäppa med fingrarna.. Men de e lite olagligt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag kan fixa en snabbare än att knäppa med fingrarna.. Men de e lite olagligt :"> tänker du på kay-gens? för dom funkar inte för online spelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 tänker du på kay-gens? för dom funkar inte för online spelande... Vi får inte prata liknande i dessa forum om du inte visste det Jag antar i alla fall att ovanstående räknas som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 huum.. om jag ger ut min cd-key kan jag då fortfarande spela online då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Inte när han spelar samtidigt och vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Inte om du kör online över Steam. För att då måste du ge ut ditt SteamAcoount. 1 Key kan bara reggas till 1 Account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Men han kanske ska spela HL1 och inte Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Reggade du inte ett account på steam? Loggar du in är cd-keyn kvar, men du kanske inte kommer ihåg det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Men han kanske ska spela HL1 och inte Steam. WON är nerlagd sedan länge, ifall han har tänkt lira HL1 så måste han spela det över steam, finns inget annat val, om han ska lira på singleplayer skall icket cdkey behövas om jag minns rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 WON är nerlagd sedan länge, ifall han har tänkt lira HL1 så måste han spela det över steam, finns inget annat val, om han ska lira på singleplayer skall icket cdkey behövas om jag minns rätt? http://nonsteampowered.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 http://nonsteampowered.tk/ aha! my bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 http://nonsteampowered.tk/ lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts