antetheman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 när man tagit över alla territoriumen(stavning?) slutar ballas o de andra gänget existera då elle rkan dom fortfarande komma ¨å ta över områden?? och en sak till förresten..är det meningen att man ska ha många flickvänner samtidgit eller?? jag har denise o millie ska de verkligen vara så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 är det ingen som vet?? eller har ni inte lust o svara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hade jag vetat hade jag svarat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 okej MEN ÄR DET INGEN SOM VET!?!?!??! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) jag har tagit över alla ballas terretorium 2 ggr. första var då man först skulle ta över områdena (man behöver inte då ballas KOMMER att ta tillbaka allting). så skit i det första gången. man får ändå en chans till senare. och ja. dem försvinner. jag har iallafall inte sett några ballas... Redigerad 5 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts