Visa Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Man man styla om både lowriders och vanliga bilar i LS. Det finns Två olika garage en vanligt garage och ett där du bara kan styla om Lowriders. vart finns det vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) vart finns det vanliga? Det "vanliga" ligger typ vid vinewood, det ligger precis bredvid den pay n sprayn. du hittar den väldigt lätt. Redigerad 6 november, 2004 av Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Bugg....hade en stylad Slamvan och en stylad Hustler i samma garage, efter save så var det bara Hustlern som hade stylingen kvar...det sved Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Snyggaste bilen är nog "Uranus" som jag styla i Wheel arch angels Jag tycker Blade ser rett heftig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasboy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har en rolls royce(strafford) och en jaguar(senitel) som är rena, sådana vackra bilar behöver inte stylas! tror att Senitel ska va meningen att vara bmw i spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag har stylat en av bilarna i Wangs Showroom med (Gta_Fan_4_Life sa det Uranus så hette den): Alla Alien body grejor 10x nitros import fälgarna hydralik m.m Alien Body hur får du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har en savanna med Dollar fälgar En färdig car color som är flames vet ej vad den heter och röda säten Sideskirts Nitro 10x och stripes och bass bost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag vill se bilder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 lägger snart upp starta precis gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 har en rolls royce(strafford) och en jaguar(senitel) som är rena, sådana vackra bilar behöver inte stylas! vad är strafford och vart finns den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vart finns det vanliga? båda e vanliga.....iaf för mig ja stylade en pimp-bil......kommer inte ihåg namnet flames 2,hydralik,nitro,sideskirts.....räcker iofs o säjja allt som går i de garaget som bara kan styla lowriders(om man får tro va alla andra säjjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts