emiL_J Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hej! kanske onödig topic men kul att veta,jag har rätt mycket cash så jag gillar att styla olika bilar. Den bil som jag är mest ''stolt'' ( ) över är min Blista Compact . Den är vit undertill och rosa över. Den har den största och snyggaste spoilern. 10x Nitro. Däcken jag har är av märket ''Wires''. Side skirt Och lite annat snyggt Berätta lite om era grymmaste,coolaste och töntigaste bilar, jag tycker det är skit kul vad folk har för favorit bil. //emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Snyggaste bilen är nog "Uranus" som jag styla i Wheel arch angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) jag har stylat en av bilarna i Wangs Showroom med (Gta_Fan_4_Life sa det Uranus så hette den): Alla Alien body grejor 10x nitros import fälgarna hydralik m.m Redigerad 5 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Själv har man ju den dära Z 142 eller vad den nu heter Ni vet nog vilken jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vart styla du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vart styla du den? trans fender kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Snyggaste bilen är nog "Uranus" som jag styla i Wheel arch angels en fråga..vad är wheels arch angels,vad hittar man det?o vad har man för nytta av de bilstället typ mittemot macken i SF?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) en fråga..vad är wheels arch angels,vad hittar man det?o vad har man för nytta av de bilstället typ mittemot macken i SF?? Ja, Den finns i SF du måste klara ett uppdrag där du måste sjtäla massor bilar Redigerad 5 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ojojoj visst det är fina bilar man kan göra i garaget i Hashbury men finaste bilen är lätt: Slamvan! Då i lowridergaraget i Los Santos (jodå det är en lowrider). Ohh den är så härlig... V8 <-- Tror jag Nitro och alla de andra vanliga sakerna... Chrome Flames Dollar-fälgar Ska se om jag kan lägga up en bild... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har en Stylad svart ''Tampa'' med 10x nitrogas ''twister''fälgar m.m rCD^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har stylat om en taxi med 10x nitro nya fäljar mega tror jag bak vinge och hydralic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Asså, dom flesta som läser detta, vill nog se bilder, Snälla kan ni inte lägga in bilder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasboy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 SUV:arna och pickuperna blir ju snyggast av alla när man stylar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har en rosa limo me lowrider å nitro Och en Jester som har typ flame dekaler å hela alien bodykitet Astuffa:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 min snyggaste är utan tvekan en svart "old-style-taxi" med hydralik, grove-fälgar och 10xnitro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har en rolls royce(strafford) och en jaguar(senitel) som är rena, sådana vackra bilar behöver inte stylas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag har stylat: 1.en cheeta med allt som går 2. en bullet -||- 3.en banshee -||- Vad är skillnaden mellan 2x/5x/1x nitro? håller dom längre eller är dom starkare eller kan man användra nitro 10 ggr eller?? helt borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Den snyggaste bilen jag har stylat om är en buccaner (stavning?) 1. svart färg 2. Vents, roof scoop, hood scoop, runda fog lights, vinge och till sist hydralic. 3. nitro x10 4. Mega Fälgarna tror jag det var. Den blev skit snygg, om ni hittar en gör om den! /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan man styla alla bilar i garaget i LS? eller bara lowriders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan man styla alla bilar i garaget i LS? eller bara lowriders? Man man styla om både lowriders och vanliga bilar i LS. Det finns Två olika garage en vanligt garage och ett där du bara kan styla om Lowriders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts