W1zp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hej Hur avslutar man 2p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nån dör eller blir bustad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 döda en av spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har startat ett 2 player en gång från en sån där röd symbol. Då fick den ena välja karaktär och sen fick man bara springa runt. det enda man kunde göra var att kyssas. vad är det igentligen till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har startat ett 2 player en gång från en sån där röd symbol. Då fick den ena välja karaktär och sen fick man bara springa runt. det enda man kunde göra var att kyssas. vad är det igentligen till för? man kan köra bil också, så kan den andra skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det e fett kul o bomba poliserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag och min kompis körde, här e ett tips: Ni vet dom "klister-bomberna" man får av Catalina... kasta den på din medspelare sen så tar du fram kontrollen, låter din kompis gå mot en polis eller nått sånt... jag hade satt fast 7 bomber på min kompis... ... stackars polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Antingen dör någon av er, eller blir gripen.. Eller så trycker en spelare på select, så att bilden bara blir på honom, och sedan är det bara för denna spelare att springa iväg från den andra spelaren så avslutas multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts