Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag gillar verkligen starkt det nya systemet att man får respekt istället för pengar, på det sättet så förstår man sig på pengarnas värde. I vice city brydde man sig inte om pengarna som låg på gatan, nu i san andreas springer man det snabbaste man kan för att få lite bucks Det är jätte bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag gillar verkligen starkt det nya systemet att man får respekt istället för pengar, på det sättet så förstår man sig på pengarnas värde. I vice city brydde man sig inte om pengarna som låg på gatan, nu i san andreas springer man det snabbaste man kan för att få lite bucks Det är jätte bra =) eh knappast, jag har 114 000 000 $.. helt tvärtom, i VC behövde man jobba jobba jobba för att kunna köpa nya ställen, men inte här inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 I vice city var det ju bara att göra uppdragen, men jag satsar inte på hästa. det är inte lika kul som att tjäna till sig pengarna på ett hedligt sett. (enligt mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har $35milj.. (spelat på hästar) så jag bryr mig inte så myckt.. lite småtrist och känslolöst, men det är bekvämt (stylar varenda bil jag kör så det tar ju slut lite itaget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 för tillfället har man bara 14k typ, spelar inte på hästar, köpter precis dendära farmen för 100k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hehe samma här, vem har ekonomiska problem, not me. Har ca $47milj. Tack vare dom små pållarna. Köper allt ja kan komma åt, hus, vapen, kläder och stylar bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ångrar att jag lirade på pollarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 för tillfället har man bara 14k typ, spelar inte på hästar, köpter precis dendära farmen för 100k kanske lite off-topic... MEN VAD SKA DEN DÄR JÄVLA FARMEN VARA BRA FÖR?!?!?! någon som vet? eller är det bara en mycket dyr save point? slösade 100k $ på den ju så den ska väl vara bra till något ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kanske lite off-topic... MEN VAD SKA DEN DÄR JÄVLA FARMEN VARA BRA FÖR?!?!?! någon som vet? eller är det bara en mycket dyr save point? slösade 100k $ på den ju så den ska väl vara bra till något ^^ vet ej, köpte den för den passade till min gubbe, han ser lite hillbilli aktig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Blev lite besviken på den. Tänkte ta med mig grabbarna från the ghetto och driva farmen Redigerad 5 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts