Gudfadern Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tjena alla GTA fans... behöver verkligen hjälp, jag har exporterat nästan alla bilar som står på listan men hittar inte PAtriot, remington buffalo... hur ser dem ut o vart finns dem?? snälla hjälp mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Buffalo ser ut som en Pontiac Trans Am bakifrån och har två små lysen på vajre sida i fram + ett utblås på huven. Patrioten finns i militär basen nära där man exporterar/importerar. (norrut efter kusten om man är vid Import stället) Hummer i verkligheten (militärbil) Remington undrar jag med! och jag har fan inte sett en infernus! jag vet fan inte hur dom ser ut! BILD TACK! Redigerad 5 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Remington åker i Los Santos! Här har du infernusen, Liknar en honda NSX Redigerad 5 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Remington åker i första ön! Här har du infernusen, Liknar en honda NSX så det är Infernusen, för lätt! men vad finns den då? tack för att du sa var Remington finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 så det är Infernusen, för lätt! men vad finns den då? tack för att du sa var Remington finns! Np, Remingtonen är en lowrider iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Np, Remingtonen är en lowrider iaf. bra nu vart det ännu lättare att hitta en Remington! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bra nu vart det ännu lättare att hitta en Remington! tack! Den har dubbla utblås och är grym som fan att styla i lowrider stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Buffalo står vid catalinas stuga och patriot på piren brevid hangarfartyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfadern Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tack tack GTA fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tack tack GTA fans Vad gör man inte för sina GTA bröder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad gör man inte för sina GTA bröder! Ganska mycket skulle jag tro //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Asso jag har fått den där listan men jag klickade bort så jag vet inte vart den är o det Äger det där wang cars eller hur det stavas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts