MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Monster trucken lätt Den suger Den e härlig att köra ner för Mt.Chilliad ( Högst upp alltså vid "Rampen" ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den står vid Mt.Chilliad. Där där du ser ett hus och en cross huset som står vid vägen med en bro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den suger Den e härlig att köra ner för Mt.Chilliad ( Högst upp alltså vid "Rampen" ) Haha den e skön om det e bil kö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Guardian @ doH! Dutchi: HAHA exact Nee när du e vid stället där du åker upp. Kolla då åt vänster där är som en lång ??Husvagn?? Där ska den stå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nån som har Strategy guiden kan kanske säga var den där bilen Hotknife finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 VOTE: Bil. MODEL: Super GT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nån som har Strategy guiden kan kanske säga var den där bilen Hotknife finns! Den är gömd i LV nån stans . Brorsan vet men vill inte säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den är gömd i LV nån stans . Brorsan vet men vill inte säga! jag måste få veta!! du får hota honom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den är gömd i LV nån stans . Brorsan vet men vill inte säga! !?!?!?!? Han ska ju göra som du säger inte som du gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ska pajja hans Dator!!!!! Redigerad 5 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 : Ska pajja hans Dator!!!!! :shifty YES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) YES!!! Jag tog bort hans "Hjul" från musen, han har inte optisk Nu va jag cool iaf?` Han kan inte göra så på min för jag har optisk mus Imornn blir det kokande vatten i datan Redigerad 5 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag tog bort hans "Hjul" från musen, han har inte optisk Nu va jag cool iaf?` Imornn blir det kokande vatten i datan Men Jag har optisk mus men jag vill veta nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Polismotocykeln är nå så jävla härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men jag vill veta nu! Han svara nu. Men han sa: GE mig MIN RULLARE ( ) DIN BÖG Så han kommer nog inte svara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Han svara nu. Men han sa: GE mig MIN RULLARE ( ) DIN BÖG Så han kommer nog inte svara :'( jag ska sova hela dan imorrn för att jag ska in till stan och Gibba imorron natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 *SPOILER* Hotknife får man när man tar guld i allt på bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 *SPOILER* Hotknife får man när man tar guld i allt på bilskolan. E det sant? Då ljög ju Kim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hur ser den där hotknife ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hur ser den där hotknife ut ? Om du kollar mer i topicen är det en bild p den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts