Geekah Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag var inne och käkade på Hamburgershot i Garcia,SF. När jag ska gå ut så fastnar jag inne i rastaurangen. Jag går runt i en tom byggnad och kan inte komma ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geekah Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Dessutom har jag gjort massa uppdrag så jag vill inte reloada :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galna_kristoffer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det har hänt mig också..inte säker på att det var samma byggnad men jobbigt som fan va det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Döda dig själv! Själv fuskar jag inte men använd dom här och döda dig själv R1, R2, L1, L2, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster ,Ner ,Höger ,Upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Döda dig själv! Själv fuskar jag inte men använd dom här och döda dig själv R1, R2, L1, L2, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster ,Ner ,Höger ,Upp eller så kan han skjuta massa folk (om de var nårra där) och få polisen efter sej:D Eller går dom in i byggnader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 eller så kan han skjuta massa folk (om de var nårra där) och få polisen efter sej:D Eller går dom in i byggnader? Nej doim kommer inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ja, SA är fullt av buggar har jag märkt. Grafikfel precis som i VC att halva benen åker under marken, drawing distance suger hästpung osv. Synd. En gång flög jag till Los Santos från Fierro, då försvann alla mina uppdragsgivare så jag fick reloada Redigerad 5 november, 2004 av theatre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Haha min polare krashade med en hoj så låg han på hojen Han hade klarat ett svårt uppdrag han dampa o ja garva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Samma sak hände med mig...jag dödade mig själv och hade allting kvar utom vapnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nej doim kommer inte in jo om du har fyra eller fler stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nopp.. för att få 201.. det är 201:e Men lol på dig gör inte onödiga posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja Draw Distancen är inge vidare. Jag o en kompis lirade idag. då åkte min polare på en slätt fort som fan på fyrhjulingen. En hög med stockar kom fram ca ½meter från han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja.. jag tror att R* har varit lite ivriga på att göra spelet.. allt för pengar .. men R* har varit superduktiga med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det är nog att ps2 :an är så gammal och slö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det är nog att ps2 :an är så gammal och slö Here we go again... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det är nog att ps2 :an är så gammal och slö äh, så är det ju på CP:n också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 En fråga bara sas det inte att poliserna skulle bli mycket smartare? :S I sånnafall har jag inte märkt det för dom är precis lika dom som i vice city :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts