stev_man Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 var finns olika "skolor" tex flygplans skolan o non snackade om non cykel skola, bike school.... var? Jag har redan full skill i cykel men var fnins denna skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tror inte det finns nån cykel skola:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart finns pilot skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 läste non skrev att han/hon fott typ alla guld i "bike school"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart finns pilot skolan? i Las Venturas, du ska köpa en flygplats och en flygskola i en uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aha, då får jag fortsätta att hoppa över emd cyklen i Los Santos, innan jag kommit till Las ventura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har full Cykel skills och jag tycker inte det är så värst skoj när han hoppar 20 m upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har osså full....tycker det e helt ok, men han hoppar bara typ 2-3m men ändå j*vligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts