Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 När kan man flyga från stad till stad i passagerarplanen?? Har just låst upp SF och gjort ett updrag i Angel Pine.. ska till LS nu och undrar om jag kan flyga tillbaka till SF?? Orkar inte köra till flygplatsen och kolla ifall det inte går Ledsen ifall det redan finns en sådan här topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Inte vad jag vet, jag skulle chansa på att du kan göra det när du köper flygplatsen i LV men du kan ju alltid ta dig in i LS flygplats o sno en dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) finns ticketmaskiner på flygplatserna där man köper biljetter dit man ska Redigerad 5 november, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 finns ticket maskiner på flygplatserna där man köper biljetter dit man ska Måste jag ha klarat längre.. eller kan jag flyga till SF redan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts