atWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag var ute och cruisade lite och satte på Radio Los Santos.. och vad får man höra "we have got a call from a girl named Denise she says to here man that she mises him very much and he should get him a call! man shes desprate!" haha fan vad ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 HAHAHAHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag var ute och cruisade lite och satte på Radio Los Santos.. och vad får man höra "we have got a call from a girl named Denise she says to here man that she mises him very much and he should get him a call! man shes desprate!" haha fan vad ballt REDAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 REDAN men sluta din tönt.. bara för att jag inte har lirat det så mkt och inte hört det så är du inte tuffare.. svara inte om du bara ska säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men sluta din tönt.. bara för att jag inte har lirat det så mkt och inte hört det så är du inte tuffare.. svara inte om du bara ska säga det e ja tönt bara för det mår du bra eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 e ja tönt bara för det mår du bra eller ja du e tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ja du e tönt varför e jag tönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 varför e jag tönt? för att du skrev REDAN som om alla utom han visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ja visste de inte, tack för upplysningen atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Asså,radio e ju konstig Tror fan ja hörde Big smoke och OG loc snacka men är inte säker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hör på dig själv ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 asså va fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ssfh töntarnas Tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts