galna_kristoffer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har inte hört något om vad man får när man fixat 100%..någon som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ingen aning Jag tror inte man borde få nåt? förutom att ha 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ingen aning Jag tror inte man borde få nåt? förutom att ha 100% man fick ju massor i VC, nu när det är så svårt att få 100% i SA så borde de verkligen vara något bra och många grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galna_kristoffer Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ja absolut och det e faktiskt konstigt att det inte har börjat spridas rykten om det ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ja absolut och det e faktiskt konstigt att det inte har börjat spridas rykten om det ännu! kanske ingen som har fått 100% ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galna_kristoffer Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nej det e sant men det brukar ju alltid vara nån som försöker vara häftig o sprida falska rykten..men men det kanske börjar dyka upp så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 fick den här länken för några dagar sen... http://hem.bredband.net/708145/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galna_kristoffer Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det är ju skit!!!! man har ju hur mycket pengar som helst då så vad ska men med miljonen till då???..aja men får väl klara 100% bara för att göra dt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad fick man i VC om man klarade 100% ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fan om inte R* ger mig nåt OM jag kommer få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad fick man i VC om man klarade 100% ? ^^ Förutom alla bonusar för paketen fick man en t-shirt där det stod något i stil med "I finished this game and all I got was this losy T-shirt"... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är ingen som kommenterat stridsflygplanen, stridsvagnen och stridsdräkten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niominuter Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 5 november, 2004 av niominuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är ingen som kommenterat stridsflygplanen, stridsvagnen och stridsdräkten! harriern får man tidigare i ett uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Det är ingen som kommenterat stridsflygplanen, stridsvagnen och stridsdräkten! Stridsdräkt ? Var får du den ifrån? jag brukar köra latex-suit ^^ LITE KINKY Redigerad 5 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts