Optical Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har själv inte San andreas men jag frågar er som har det, kan man flyga de stora jumbojettarna, typ de stora som fanns i Vice City på flygplatsen?? Skithäftigt om man kan det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har själv inte San andreas men jag frågar er som har det, kan man flyga de stora jumbojettarna, typ de stora som fanns i Vice City på flygplatsen?? Skithäftigt om man kan det!! ja det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Charter flygplanen har jag för mig att det går att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan man tillexempel, om man är i Los Santos och tar en jumbojet flyga till exempel Las Venturas med planet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan man tillexempel, om man är i Los Santos och tar en jumbojet flyga till exempel Las Venturas med planet?? ja du kan flyga exakt var som helst och överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nej det kan man INTE! Det finns inga såna stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hmmm... Ja OCH Nej... Vem ska man tro på. Eller det kanske finns passagerarplan men inte lika stora som Vice Citys!!! Vad vet Jag??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det finns stora passagerarplan man kan flyga och dem som säger att det inte gör det har ja... fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag vet att det finns min polare kör just nu i rumemt bredvid, men inte riktigt jumbojet, men litet passagerar plan....typ jumbo fast mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag vet att det finns min polare kör just nu i rumemt bredvid, men inte riktigt jumbojet, men litet passagerar plan....typ jumbo fast mindre privat jet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det finns ett stort jumbojet på flygplatsen i Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tjockt najs det måste ja testa om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts