luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 var har mina OGF tagit vägen??? Jag har snart klarat San Fiero, och upptäckte till min stora förvåning att det inte finns nåra! Det finns bara BALLAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja, eftersom hela gänget gick i kras iom att Sweet hamnade i fängelse och att du flydde från stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja det gäller att hänga med i storyn. Grovestreet families gick ju med ballas pga förädarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det stör jag mig fortfarande jävligt mkt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det komer tbx senare i spelet eller dom eller va fan ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kommer OFF tillbaka på slutet eller kommer LS bara bestå av Ballas i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts