Jump to content

Här Kan Du Hitta Ufon - Kort Ufo Guide


mankan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ifag såg jag 2 st buggar i SA. den första är under en bro som ligger någon km bort från kameramannen i SF, iaf så ska du gå under bron, då kommer du få se skuggor som åker förbi(vart väldigt förvånad först). DEn andra buggen är utanför ett hotel i SF kan inte säga någon position men det är ivarjefall ett stort hotell som har som ett stort böjt parrasoll öveer ingången till hotellet, där ska du gå in undeR(parasollet), då ska du se ett moln som skapas vid bränder(nivet ett sådant moln som blinkar över eld som brinnner häftigt). dom 2 buggarna hittade jag idag.

kanske teh 0ld, kanske onödish, kanske Ot men skit samma, ville skriva av mig lite. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Kollade på en plats där han beskrev och precis efter 08:00 så kommer ett ljusprick på himlen som åker J*VLIGT fort. Man kommer inte ens upp med hydran i sån fart, inte ens om man åker rakt ner.

Och sen detta blåa ljussken. Varifrån kommer det? (bry er inte om månen, den e moddad)

Ingenstans på marken sitter nån lampa eller spotlight.

Denna e från PC men har även sett det på PS2. (Tycker det är märkligt)

post-31-1122249027_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag tror att ljuspricken som åker skit fort bara är ett flygplan. Eller rättare sagt ska föreställa ett flygplan. Det flyger dock högre och snabbare än vad man själv kan.

Edit: Jag snackar om dom som tux har på sin bild (fast vita).

Redigerad av zxcv
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...