Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 5 November -04!? Skärp dig! Lönt att gnälla nu!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puppy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kartan, som finns i Lil Probe Inn, finns även på ett annat ställe. Den sitter på en vägg i ranchen i Tierra Robada, där man gör monster truck uppdraget "monster" och Torenos updrag "Hijack" bl.a. Mer mysterier kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kartan, som finns i Lil Probe Inn, finns även på ett annat ställe. Den sitter på en vägg i ranchen i Tierra Robada, där man gör monster truck uppdraget "monster" och Torenos updrag "Hijack" bl.a. Mer mysterier kanske... Ja Mike Toreno kanske också är ufo intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ifag såg jag 2 st buggar i SA. den första är under en bro som ligger någon km bort från kameramannen i SF, iaf så ska du gå under bron, då kommer du få se skuggor som åker förbi(vart väldigt förvånad först). DEn andra buggen är utanför ett hotel i SF kan inte säga någon position men det är ivarjefall ett stort hotell som har som ett stort böjt parrasoll öveer ingången till hotellet, där ska du gå in undeR(parasollet), då ska du se ett moln som skapas vid bränder(nivet ett sådant moln som blinkar över eld som brinnner häftigt). dom 2 buggarna hittade jag idag. kanske teh 0ld, kanske onödish, kanske Ot men skit samma, ville skriva av mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kollade på en plats där han beskrev och precis efter 08:00 så kommer ett ljusprick på himlen som åker J*VLIGT fort. Man kommer inte ens upp med hydran i sån fart, inte ens om man åker rakt ner. Och sen detta blåa ljussken. Varifrån kommer det? (bry er inte om månen, den e moddad) Ingenstans på marken sitter nån lampa eller spotlight. Denna e från PC men har även sett det på PS2. (Tycker det är märkligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 UFO.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Okej TUX det där är inget UFO, hur mycket det än *host* liknar det, jag är rädd för att jag inte kan få fram någon bild på ett ufo eftersom jag inte har kvar gta längre, är väll bara att vänta på ett utalande från R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kan man inte kolla i img filen om det finns någon fil som kanske heter "ufo.dff" o ufo.txd o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror att ljuspricken som åker skit fort bara är ett flygplan. Eller rättare sagt ska föreställa ett flygplan. Det flyger dock högre och snabbare än vad man själv kan. Edit: Jag snackar om dom som tux har på sin bild (fast vita). Redigerad 4 augusti, 2005 av zxcv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Någon som vet vf det e blått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan man inte kolla i img filen om det finns någon fil som kanske heter "ufo.dff" o ufo.txd o.s.v? Jag tror knappast R* döper filen till UFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sen var det ju ja som hitta baren först hihi, och dem i hörnen är bara där för att hålla kartan på plats Jo, å det var jag som kom på storyn om CJ. .Ironi till hundra. Nu för tiden badar man i pengar seru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts