GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Men dessa nedfällda träd finns en bra bit bort från det stället där den rullar ner, och så pass lång bit tror jag inte spökbilen rullar, speciellt inte när det är jämn mark. Glömde visst också bort vad tråden igentligen handlar om. Vet du var ungefär, det kanske inte är så lätt att förklara eftersom det är skog överallt. Men jag skulle vilja se nerfallna träd ------------------------------------------------ Edit: Ny förbannad sida . Kanske inte så kul förresten Redigerad 20 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Timson du jag hittade den där baren först för jag skaffade spelet derekt när de komm för jag tog ett flyg och körde till 3ans värld att jag fick ju alla stjärnor efter men jag landade och tog en bil och köpte kläder och allt sen körde jag runt och kollade och hittade baren och kanske inte jag heller e den första så du ska inte säja att det va du som hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vet du var ungefär, det kanske inte är så lätt att förklara eftersom det är skog överallt. Men jag skulle vilja se nerfallna träd ------------------------------------------------ Edit: Ny förbannad sida . Kanske inte så kul förresten Nej har inte sett det själv. Har bara hört det, men det är ju högst troligt att det finns. Följ bara den vägen spökbilen kommer ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Nej har inte sett det själv. Har bara hört det, men det är ju högst troligt att det finns. Följ bara den vägen spökbilen kommer ifrån. Men det gör ju skaen ännu mer konstig. Eftersom spökbilen stannar uppe på en klippa. Men det kanske finns en annan som fortsätter efter den första spökbilen har rullat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hmm, jag chappa vägen till back and beyond (stavning) och hittade den beryktade bilen! Men den bara stog där i skogen. Jag gick upp och ner för kullen men inte fan rörde bilen sig! Varför inte det?! Vad skall man göra för att den ska åka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hmm, jag chappa vägen till back and beyond (stavning) och hittade den beryktade bilen! Men den bara stog där i skogen. Jag gick upp och ner för kullen men inte fan rörde bilen sig! Varför inte det?! Vad skall man göra för att den ska åka?! Det står en Glendale där också, det är inte den som kommer åkandes utan det är en annan. Åk dit, kommer det ingen åkandes åk därifrån och kom tillbaka igen, håll på så tills du ser den. För mig dyker den nästan alltid upp direkt, gör den inte det så åker jag därifrån en stund och kommer tillbaka lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 *Bildreportagemannen* Men jag måste ta och kolla det där med UFO'na. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Är det inte den?! Vilken är det då?! Var finns den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Är det inte den?! Vilken är det då?! Var finns den?! Det finns en Glendale som alltid står still nedanför slänten. Den rör aldrig på sig utan står där den står. Men det är en annan Glendale som kommer nerrullandes från slänten, det är den du inte hittar. Men åk bara därifrån och kom tillbaka lite senare så ska du nog snart se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tryck här Varför hänvisar du till min gammla tråd om övernaturligt? Iallafall, så när det gäller den rullande bilden så går det inte hitta den övanför kullen. Går man dit så finns det ingen bil där men går man ner för kullen så kommer den plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Far till spökbilen då det regnar, den ska visst jaga en då. Fast är inte säker på att det är just den. Har sett en övergiven bill mitt i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Far till spökbilen då det regnar, den ska visst jaga en då. Fast är inte säker på att det är just den. Har sett en övergiven bill mitt i skogen Nu var jag vid spökbilen när det regnade och jag kände mig inte jagad, den åkte ner från berget som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Antiigen hade du otur, eller var det bara ett rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Antiigen hade du otur, eller var det bara ett rykte Jag hoppas att jag bara hade otur. Det skulle vara kul om spökbilen jagade en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag hoppas att jag bara hade otur. Det skulle vara kul om spökbilen jagade en. Den har aldrig jagat mig under alla dessa gånger jag sett den. Den åker ner på exakt samma ställe hela tiden för mig. Är nog bara ett rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Det finns inga ufon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Det finns inga ufon! Och det klarar du av att säga bara så där. Men hur vet du det egentligen Redigerad 21 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Första gången jag såg en rörande spökbil.. Körde den över mig. *Ironi* Den rekryterade mera varelser till "The other side" Redigerad 22 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Första gången jag såg en rörande spökbil.. Körde den över mig. Nästan mig med. Jag fick slänga mig undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Nästan mig med. Jag fick slänga mig undan. Åh du lycklige, nästa gång jag ska kolla efter spökbilar, kommer jag med pansarvagn, jag ska inte bli överkörd av "dom där". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts