Tidsam Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag ställde mig uppe vid the big ear! Stod där från 00:00 - 08:30 ungefär men såg inte ett skit förutom vita och röda prickar flyga uppe i himlen! är det ufon? Vid 06:00 tiden kom en man fram där till mig och sa: You're a perfect target for "them"?? skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Fattar inte heller vart kartan egentligen ska vara. Eller är det hela San Andreas? Annars kan väll du lägga upp mera detaljerade kartor på vart man ska stå, mankan, om du nu har sett dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag fann denna kartan det är samma ställen fast lite snyggare gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gött, då blir det bara att hunta nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jag fann denna kartan det är samma ställen fast lite snyggare gjort Jag blev mer intresserad av 2an 3an och 4an...vad kan finnas där!? 2an är ju på easter bay cemicals..där kanske det där fyrarmade monstret finns Redigerad 11 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag blev mer intresserad av 2an 3an och 4an...vad kan finnas där!? 2an är ju på easter bay cemicals..där kanske det där fyrarmade monstret finns Vaddå fyrarmat monster? VA? HUR? NÄR? VARFÖR? KAN INGEN BERÄTTA NÅGOT?? AAAAAAAAAHHHHHH? SNÄLLA SÄG NÅGOT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vaddå fyrarmat monster? VA? HUR? NÄR? VARFÖR? KAN INGEN BERÄTTA NÅGOT?? AAAAAAAAAHHHHHH? SNÄLLA SÄG NÅGOT!!!! Jo..för länge sän talades om ett fyrarmat monster.. men jag har inte sett ett skit och det kanske är där har är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Kan någon förklara hur ufot såg ut!! Mankan säger att det inte alls liknar en vanlig prick på himlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hallå!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hmm..kanske ser ut som ett vanligt flygande tefat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Tidsam : som detta http://home.t-online.de/home/JoergC.Hartma...ages/UFO-29.jpg fast mkt minder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har funderat på att starta en insamling för att muta nån jävel på R* för att berätta om allt övernaturligt i spelet.. hhmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har funderat på att starta en insamling för att muta nån jävel på R* för att berätta om allt övernaturligt i spelet.. hhmm Fast det skulle ju förstöra allt. Det roliga är ju att leta efter de här grejerna. Många som sett UFO verkar ha varit i sina bilar vid tillfället Hmmm...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tidsam : som detta http://home.t-online.de/home/JoergC.Hartma...ages/UFO-29.jpg fast mkt minder Jävlar! Då är det ju ett äkta ufo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag fann denna kartan det är samma ställen fast lite snyggare gjort va e de för små röda prickar, inte dom med nummer på, men dom andra, lite otydliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag såg också dem, det kanske är små mysterier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jävlar! Då är det ju ett äkta ufo Jepp. Ett av de berömdaste bilderna på UFO. Och ett av de bilder som trotts alla undersökningar verkar vara äkta. Ingen har kunnat bevisa det falskt. Får en att rysa när man ser det, eller hur? Fundera på vad det kan vara. Tror de små prikarna är var man hittar speciella bilar eller nåt sånt. Privata antekningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Tryck här EDIT: oops dubbel post Redigerad 19 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Själv har jag aldrig sett något UFO, men spökbilarna är mysiga. Nu ska jag berätta lite (har absolut inget med UFO'n att göra, men det är en mysig berättelse), åker man bort till Back 'o Beyond, ser spökbilen rulla ner, följ stigen som går där spökbilen kom ifrån, den delar sej ibland, åk runt och leta efter rätta vägen. Följer man den helt rätt så får man se en massa kapade träd, övergivna fyrhjulingar, övergivna cyklar, en övergiven Sadler (tror jag) på en bro, osv. Ganska skrämmande. Ska utforska vid ringarna när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts