mankan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Här följer snart en liten guide på hur du ser ett UFO i SanAndreas , men först ska jag förklara hur jag gjorde för att se mitt första UFO! Först hittade jag den här mystiska UFO baren nära öknen : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...0/GTAsa_008.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...8/GTAsa_009.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...8/GTAsa_006.jpg Och bakom bardisken hittade jag den här kartan : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...1/GTAsa1337.jpg Röd ring = Ej utforskat Gul ring = Utforskat men inte funnit något UFO Grön ring = Utforskat och funnit UFO Varför har jag inte tagit något kort på UFOt då? UFOt syns runt 4 sek , någon gång runt 05.00 - 08.00 och på olika ställen på natthimlen, så det är omöjligt att ta ett kort på det ensam eftersom man måsta röra analogen fram och tillbaka hela tiden eftersom -->_DET_<-- dyker upp på olika ställen på himlen Hur gör du för att se ett UFO då? Jo åk till nån av platserna vid 05.00 - 08.00 och se till att röra analogen så att du hela tiden titta runt över himlen , och har du tur så ser du ett litet UFO en mycket kort stund Hur ser UFOt ut? Som ett UFO, det ser verkligen inte ut som små ljus som vissa användare har postat Okej då lycka till med UFOletandet // mankan (och ett tack till timson ) Redigerad 5 november, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har sett kartan och allt de där men listade aldrig ut allt de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Sen var det ju ja som hitta baren först hihi, och dem i hörnen är bara där för att hålla kartan på plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 e den funna kartan San AndreAS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tror jag har sett ett ufo några gånger när jag har lyft med det gammal krigsflygplanet. Det mötte mig fast flög lite över mig och så hade det försvunnit när jag kollade bakom mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swemetal Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bilderna finns nu på AmmuNation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bilderna finns nu på AmmuNation nu fattas bara ett kort på ett UFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det skulle vara mycket bra om någon kan ta ett bild på ett UFO, och posta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Såg bara "små ljus", röda och vita som for omkring på himlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Man kan ju filma , om det är så svårt att ta kort så att säga! Koppla bara PS2 till grafik kortet med den gula medföljande sladden ! Och lägg sedan upp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Man kan ju filma , om det är så svårt att ta kort så att säga! Koppla bara PS2 till grafik kortet med den gula medföljande sladden ! Och lägg sedan upp den! Det går inte att koppla till alla grafikkort du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 kan du beräta lite mer hur man skall göra för att få in ps2an på det sättet? vad skall man ha för program för att spela upp det med tex. och hur aktiverar mand et? har ett ati kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Sen var det ju ja som hitta baren först hihi, och dem i hörnen är bara där för att hålla kartan på plats Och hur kan du veta det!? aja du får tro vad du vill men jag tror inte att det var du som hittatde den först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hittar inte området som kartan visar. Grrr..var är d egentligen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hittar inte området som kartan visar. Grrr..var är d egentligen :'( Las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men du Mankan! varför tar du inte ett kort på vart du stog när du såg det! det skulle vara till stor hjälp!! (för jag dampar om jag inte hittar det) du kan ju ta ett kort vart du var så andra kan vara i det området och leta bara en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) såg ett ufo ca kl. 0700 när jag körde nära stängslet till oljeområdet i green palms och ja..det syns bara några sekunder när den åker över dig ljudlöst. Så det stämmer som du skriver... Redigerad 10 december, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 men varför filmar igen? lr tar kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 men varför filmar igen? lr tar kort för att man vet inte var den dyker upp och den syns omkring 2-4 sekunder... så snabb är ingen att lägga sig ifrån handkontrollen, ta fram kameran och ta kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 för att man vet inte var den dyker upp och den syns omkring 2-4 sekunder... så snabb är ingen att lägga sig ifrån handkontrollen, ta fram kameran och ta kort. PAUSE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts