Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Klarade nyss The Green Sabre.. Nu kom jag till Angel Pine.. Jag trodde att jag skulle komma till san fierro? vad ska jag göra för att ta mig till SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Klarade nyss The Green Sabre.. Nu kom jag till Angel Pine.. Jag trodde att jag skulle komma till san fierro? vad ska jag göra för att ta mig till SF? angel pine ligger i SF, eller nära stadne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kolla på kartan först... pucko onödig topic (.com ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Japp du är i San Fierro, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ja, men jag vill licksom IN i staden inte vara på landsbyggden kan jag köra tillbaka till LS eller köra till SF, eller måste jag göra nåt i Angel Pine för att låsa upp? Edit: luddee, jag fick inte med någon karta... ´ och pucko kan du vara själv Redigerad 5 november, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 man måste nog göra några uppdrag. du kan åka till SF men du kan inte köpa några hus om du vill spara.. står bara att property cannot be bought so jag antar det är några lands uppdrag först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja, men jag vill licksom IN i staden inte vara på landsbyggden kan jag köra tillbaka till LS eller köra till SF, eller måste jag göra nåt i Angel Pine för att låsa upp? Edit: luddee, jag fick inte med någon karta... ´ och pucko kan du vara själv karta får alla med i pausmenyn:P! kolla bara var vägarna går sen följer du dem till SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Edit: luddee, jag fick inte med någon karta... ´ och pucko kan du vara själv nedrans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja, men jag vill licksom IN i staden inte vara på landsbyggden kan jag köra tillbaka till LS eller köra till SF, eller måste jag göra nåt i Angel Pine för att låsa upp? Edit: luddee, jag fick inte med någon karta... ´ och pucko kan du vara själv HAHAHAHHA tryck start o kolla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 HAHAHAHHA tryck start o kolla där men det står inte att angel pine tillhör san fierro på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts