mulla Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 får man 99% procent när man har fuskat eller 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 enligt mig..10% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 haha enligt mig 0,10% enligt spelet 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Enligt mig 0,00000001 höhöhöhö hähähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men kul o fuska! bara amatörer som gör de..hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 enligt mig 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Man kan max få 99.9% med fusk. Taskigt, eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det var många som sa att man inte kunde klara 100% med fusk i VC heller.. men det var tydligen bara rykten eftersom Topp3 lyckades få 100% med fusk (i VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hmmm kul o fuska utanför uppdrag o så, trist inne i uppdrag... lite tråkigt att det skall räknas då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Man tröttnar mkt mkt snabbare om man fuskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag vet, tyvär, jag ångrar ett fusk, i början skrev jag in "penga fusket" en gång, nu ångrar jagd etta stort emn jag vet inte hur jag skall göra för att bli av med alla pengarna men vapen fusket använder jag ofta när jag INTE gör uppdrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fuska suger det e ju tråkigt att komma med en ak i början så kommer dom med en spade t ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag vet, tyvär, jag ångrar ett fusk, i början skrev jag in "penga fusket" en gång, nu ångrar jagd etta stort emn jag vet inte hur jag skall göra för att bli av med alla pengarna men vapen fusket använder jag ofta när jag INTE gör uppdrag.... Ångrar samma sak!! Jag gjorde oxå pengafusket, vilket jag ångrar STORT!! Kan någon svara på denna fråga: Om man slösar upp ALLA pengar som man fuskat till sig, försvinner fusket då? HOPPAS DET!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag vet, tyvär, jag ångrar ett fusk, i början skrev jag in "penga fusket" en gång, nu ångrar jagd etta stort emn jag vet inte hur jag skall göra för att bli av med alla pengarna men vapen fusket använder jag ofta när jag INTE gör uppdrag.... satsa på hästar och förlora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ångrar samma sak!! Jag gjorde oxå pengafusket, vilket jag ångrar STORT!! Kan någon svara på denna fråga: Om man slösar upp ALLA pengar som man fuskat till sig, försvinner fusket då? HOPPAS DET!!!!! hahaha! skulle inte tror det Redigerad 5 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag vet, tyvär, jag ångrar ett fusk, i början skrev jag in "penga fusket" en gång, nu ångrar jagd etta stort emn jag vet inte hur jag skall göra för att bli av med alla pengarna men vapen fusket använder jag ofta när jag INTE gör uppdrag.... lol, även om du använder vapenkoderna utanför uppdrag räknas dem ju, du förlorar ju inte vapnena när du startar ett uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts