Tribal Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Var ligger det? Kom upp en filmsnutt efter några wang cars uppdrag då man såg ett streetracing mod garage. Angel nånting. Men det jag undrar e var det ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har sett det men kan inte komma ihåg vart! jag undrar också var det ligger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 om du tittar på kartan (san fierro) så ser du vart det ligger.. det ligger i ocean flat i san fierro. du kan bara styla bilar som du har i wang cars. du får 1 ny bil för varje uppdrag du går för hippien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 om du tittar på kartan (san fierro) så ser du vart det ligger.. det ligger i ocean flat i san fierro. du kan bara styla bilar som du har i wang cars. du får 1 ny bil för varje uppdrag du går för hippien hur menar du? jag har klarat san fierro och är på las venturas kan jag styla vilka bilar som helst då eller?? eller vad e det för bilar man får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 du måste klara bilskolan först och göra lite uppdrag i LV för att kunna styla bilar.. du märker när du kan göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har klarat alla uppdrag som behövs för streetraching. Jag tog en bil från Wangs cars och körde den till styling garaget men hur får man så att den sparas hos wang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jo men var är angel flats lockerad då? Asså Streetracing mod garaget. Den lär ligga i ocean flats nånstans. men var? Kan någon märka ut med en karta eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 om du kollar på kartan du fick med til SA så tittar du på san fierro då tittar du på ocean flat så ser du car modifider symbol (förlåt för felstavning). där är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 okej, tack. ska kolla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det var så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har kommit långt på SF och körtr bilskolan.... jag har kunnat moddat bilar sedan länge... elr pratar vi inte om Trans Fender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nej vi pratar om Wheels Arch Angels som ligger i Ocean Flats i SF som man kan modda bilarna som finns i Wang Car Sowroom i! endast dom sägs det! funkar inte med några andra för mig heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det heter wheels arch angels Och du kan använda det efter ett uppdrag vid din "Mack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts