farligmp4 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Det här uppdraget med helikoptern som man ska skydda mot massa andra helikoptrar. Jag spränger dem men dom är typ jämt för nära den helikoptern som man ska försvara så den sprängs också. Hur många helikoptrar är det? Redigerad 5 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ganska säker på att det är 3 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fan ja är också på det! När ja bombat ner dom så kommer dom brevid mig och jag dör :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är 90% säker på 6 helikoptrar..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Yes jag klarade det Hoppas du med gör det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts