Yurimasa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Någon som har nån speciell taktik för det här? Extremt svårt att få rätt heading när man hela tiden touchar nån annan bil här :| Försökte i evigheter för att få Silver, men nu tänkte jag ta guld i alla, men fastnar på den här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 var finns bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 SF nära garaget, söderut... men någon som kan hjälpa? ;/ Har lite problem med wheelien också, men den klarar jag nog om jag bara försöker och försöker och försöker... jobbigt med 97-98-99% hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hehe det e samma sak för mig. allt måste vara guld eller endast silver . Men jag hadde skit lätt för 90 grader skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hahaha.. jag blev SKITskraj när jag såg vad man skulle göra, men jag råka få 100% på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts