Yurimasa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den lilla moppen från Vice City.. Faggio... är den sällsynt i SA eller? Bara sett den en enda gång, snodde den såklart.... men jag har liksom spelat igenom 71% av spelet och det här var första gången jag såg den... sammanträffande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den lilla moppen från Vice City.. Faggio... är den sällsynt i SA eller? Bara sett den en enda gång, snodde den såklart.... men jag har liksom spelat igenom 71% av spelet och det här var första gången jag såg den... sammanträffande? har okså bara sett den en gång snodde den me hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har sett den rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har sett den väldigt många gånger tror att ja snodde 2 på motorvägen brevid WINEWOOD skyltarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har sett den några gånger.. och jag har bara haft spelet i 2dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hmm ok, måste vara nåt helt slumpmässigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har inte sett en enda, eller jo e 2 pizzaboy som körde om mig samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det finns hur många faggio som hälst i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har också bara sett en faggio och har bara hittat en cheetah va fan e dom så sällsynta för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nere vid stränderna i LS finns det rätt gott om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts