LuNk4n Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Bugg på strippklubb: Jag skulle här vilja varna samtliga San Andreas-spelare. Jag har upptäckt en bugg i spelet som får allt att hänga sig. Kanske gäller detta bara mig, men det är lika bra att skriva en varning så fler kan undvika frustration. När du går på strippklubb, och tänker ta en privatshow, så tänk på följande: Precis när den privata dansen ska börja, och tjejen kommer i bild - ändra då inte vinkeln direkt. Jag har prövat detta tre gånger, och varje gång hänger sig PS2:an (detta kan som sagt bero på min PS2:a). För att undvika problem: låt tjejen dansa några sekunder innan du byter vinkel. Jag tror att problemet ligger i att det sker en laddning precis när tjejen kommer in i rummet. Jag hoppas att det bara är jag som har detta problem, men man vet aldrig. Nu har du alla fall blivit varnad. ------------------------------------------------------------------------------------- Om någon vet om flera tråkiga buggar - så posta dom gärna här, så vi andra kan undvika dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hur gör man egentligen för att beställa privatshow jag har inte hittat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hur gör man egentligen för att beställa privatshow jag har inte hittat det... Starta en annan tråd om du vill veta det! Här gäller det bara buggar. Och snälla, håll er till ämnet tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Samma sak har hänt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jAG HAR hittat en bugg som får CJ att åka igenom en vägg och falla och falla och falla och falla och falla och falla till han ploppar upp igen..''' man faller också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det hände mig, fast jag gick in i en Ammu-Nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Me to Redigerad 5 november, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Me to off-topic: din signatur är för hög, ändra eller ta bort... on-topic: när jag hoppar ut från flygplan med fallskärm väldigt nära marken, hänger sig spelet när jag landar på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Stackars er me buggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ni kan ju läsa hur det har gått för mig.. :'( Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skurk Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har en när du ska göra uppdraget med catalina när du kör in på grusvägen upp mot hennes hus med fyrhjulingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
B3nny Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Samma sak har hänt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl_Kravall Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag undrar om det är fler än ja som fått "ljud" buggar? Det inträffar efter ett par timmars spelande och det som händer är att när man ska göra ett uppdrag åt någon så börjar det ljudet "skrika" påminner om "Ljud-test-toner". massa plingplång å ålika toner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crake Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Till Karl Kravall: Det kanske uppkommer under uppdraget "Air Raid" som man gör åt Zero i SF. För radiomasterna kaster ett sådant ljud, trodde TVn var påväg att ge upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts