LuNk4n Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 För er som inte kommit så långt i spelet, och inte vill veta någonting, sluta läs här, för denna fråga gäller en sak som kommer i slutet av spelet! SPOILER NEDANFÖR!!! Till min fråga: Under ett av de sista uppdragen för Toreno, <--- stavning? ska man sno ett stridsflygplan - ett plan som kan lyfta precis som en helikopter. I verkligheten heter planet "Harrier" och är brittiskt, men jag vet inte namnet på planet i spelet. Skit samma! Problemet är att jag inte vet hur man flyger det, jag får det bara att funka som en helikopter - den lyfter rakt upp och sen svävar den bara. Jag har prövat allt, men får inte igång jetmotorn så att planet börjar bete sig som ett riktigt flygplan. Ska det vara såhär? Eller ska det gå att flyga det på "rätt" sätt. Jag blir evigt tacksam om någon kan svara mig. Snälla någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 använd den högra analoga spaken, tryck den fråmåt och planet går framåt, tryck den bakåt och du blir en helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 använd den högra analoga spaken, tryck den fråmåt och planet går framåt, tryck den bakåt och du blir en helikopter Hmm... behöver man hålla R3 framåt hela tiden, eller räcker det med att man drar den framåt en gång? Jag har för mig att jag prövat detta utan resultat - tipper den inte bara framåt och glider sakta iväg? Verkligen ett mycket komplicerat fordon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tryck fram på R3 så ser du typ "jetmotorerna" på sidorna röra sig framåt. Släpp R3 när dom står i en vågrätt vinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tryck fram på R3 så ser du typ "jetmotorerna" på sidorna röra sig framåt. Släpp R3 när dom står i en vågrätt vinkel. Tack så mycket. Jag ska genast göra ett försök att flyga denna låtsashelikopter! Tack, Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 FAN VA TUFFT !!! Jag har inte spelat spelet än men ska köpa det snart , o jag kan fan allt om bigfoot och aliens o allt och du , är det där planet snabbare än alla andra eller lika dant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det är det snabbaste och dden kan skjuta misiler bt om du hade läst de små rutor som kommer upp i vänstra hörnet hade du vetat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts