PlayON Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Edit: Borttaget då min sambo ville det ( kalla mig inte toffel :"> ) Redigerad 5 november, 2004 av PlayON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Närbild av recivern. Man ser också en av mina gaddar som är gjord i Tokyo -98 (har själv ritad designen)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Närbild av recivern. Man ser också en av mina gaddar som är gjord i Tokyo -98 (har själv ritad designen)! Häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Mitt lilla room... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Citerar Ace Ventura "Mysigt...om man är Hannibal Lectar" (Inget illa menat, men det är ju en massa läskiga bilder på clowner och läskiga masker, you get the point) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Yeah baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Yeah baby! Hårt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vadå bilder på masa clowner ? De e ju förfan SlipKnoT Ett av världens bästa band enligt mig andra band som e bra är nirvana , system of a down och korn men dom hade du ju oxo plancher <--Stavning`? på Detta kanske var lite offtopic .. men ajja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Yeah, Skrib, jag såg att du hade Soundtrack to your escape samt in flames tröjan där det står probably the best band in the world! Gutt, men har du inte deras tidigaste plattor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vadå bilder på masa clowner ? De e ju förfan SlipKnoT Ett av världens bästa band (:!!! enligt mig för mig är det bara ovanligt fula clowner, men det är ju bara min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag vet inte..men vi ska nog ine bara fråga skribb i denna...för det är inte bara hans rum som visas..skicka pm i ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Halva mitt rum mer behöver ni inte se (:!!! Och jag trivs för j*vla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Yeah, Skrib, jag såg att du hade Soundtrack to your escape samt in flames tröjan där det står probably the best band in the world! Gutt, men har du inte deras tidigaste plattor? De skivorna jag har har jag fått från de själva (In Flames alltså! ), signerade. Tröjan kommer jag inte ihåg. Och jag har alla skivor i min lilla burk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Halva mitt rum mer behöver ni inte se Och jag trivs för j*vla bra Diggar Marilyn-grejorna stenhårt! (Och läskiga clowner går bort... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Diggar Marilyn-grejorna stenhårt! (Och läskiga clowner går bort... ) hehe tack hon är as grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts