Saleen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) När jag spelar mitt SanAndreas så stannar allt bara när jag ska göra uppdraget med den där mexikanska tjejen vad hon nu heter.. Någon som vet vad det kan vara..? Så nu kan jag inte komma vidare i spelet.. :'( Redigerad 5 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 När jag spelar mitt SanAndreas så stannar allt bara när jag ska göra uppdraget med den där mexikanska tjejen vad hon nu heter.. Någon som vet vad det kan vara..? Så nu kan jag inte komma vidare i spelet.. :'( då har du repor i cdn köp en ny ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) då har du repor i cdn köp en ny ..... jag har skaffat en ny skiva men det funkar inte ändå.. Någon som vet vad det kan vara..?? Redigerad 5 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Samma för mig,stannade också vid catalina? köpte ett nytt och det funkar perfekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Byt spelet. Gör rent PS2an om det inte funkar. Fast tvärt om är lättare, prova tta rensa lasern. Redigerad 5 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts