jimtheman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hejsan undrar över en sak 1. jag har fått medalj på alla grenarna i driving school men (S) e fortfarande kvar på min karta! ska det vara det? 2. vad ska man göra för att få tillgång till att köpa den dära bilaffären som ligger snett mittimot? 3. vad har jag kvar att göra i san fierro om jag bara har (Z) och den dära pimp gubben nere vid hamnen? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimtheman Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vilken e den sista uppdragsgivaren i san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 1. ja 2. när du klarat alla uppdrag från körskolan 3. gör färdigt jizzys sen får du mer uppdrag från woozie och woozie är sista uppdragsgivare in san fiero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hejsan undrar över en sak 1. jag har fått medalj på alla grenarna i driving school men (S) e fortfarande kvar på min karta! ska det vara det? 2. vad ska man göra för att få tillgång till att köpa den dära bilaffären som ligger snett mittimot? 3. vad har jag kvar att göra i san fierro om jag bara har (Z) och den dära pimp gubben nere vid hamnen? tacksam för svar 1. Ja man kan ju alltid sätta nya rekord 2. Vet ej 3. det är 57 uppdrag till las venturas om man inte har gjort nåt extra (tex truckeruppdragen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts