ands Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aa fan va ska man göra?? jag åker över den utsatta pricken.. å försöker hoppa ur..men det går inte?? va ska man göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 du måste åka igenom en sån där ful ring uppe i luften innan du kan hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ands Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ahaaaaaa ska testa tackar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ahaaaaaa ska testa tackar.. det är jobbigt att komma dit också, först när man stiger så börjar motorn gå sämre efter ett tag och planet börjar plana ut, då trodde inte jag man kunde flyga högre men om man börjar stiga igen sen så går det att stiga ännu högre och så måste man göra typ 879480489049489 gånger tills man komemr till ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ands Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aa så att ringen e skit långt uppe?? för jag hittade ingen jävla skit ring?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) aa så att ringen e skit långt uppe?? för jag hittade ingen jävla skit ring?? precis åsså låg den inne bland molnen när jag hittade den, jag lyckades komma till den med ren tur, fast efter det är uppdraget rätt lätt så sen är det kul Redigerad 5 november, 2004 av ERKiiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 den e skithögt uppe.. hade sånna problem med den med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ands Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aa ok får fösöka nu igen då tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 om den gula pricken man ska åka till pekar uppåt så är den högre upp, är den fyrkantig så är du på samma våglängd som den och om den pekar neråt är den neråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts