jojon_5 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är i San Fierro och på kartan är det ett Z men, vad är det? det enda man kan göra är att köpa RC shopen men då händer det ändå inget. nån som vet vad det är? får man uppdrag där senare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är i San Fierro och på kartan är det ett Z men, vad är det? det enda man kan göra är att köpa RC shopen men då händer det ändå inget. nån som vet vad det är? får man uppdrag där senare eller? ja man får uppdrag där:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 får man uppdrag direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag är på Supply Lines...Zeros andra uppdrag, har gjort det 20 gånger men misslyckats varje gång...finns det inget fusk som gör det lättare! jag hatar uppdraget och vill bara få det överstökat så fort som möjligt... plz ge mig fusk! någon skrev nåt som gjorde att tiden gick söligare men planet fortfarande åkte i samma hastighet...tar det mindre bensin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag är på Supply Lines...Zeros andra uppdrag, har gjort det 20 gånger men misslyckats varje gång...finns det inget fusk som gör det lättare! jag hatar uppdraget och vill bara få det överstökat så fort som möjligt... plz ge mig fusk! någon skrev nåt som gjorde att tiden gick söligare men planet fortfarande åkte i samma hastighet...tar det mindre bensin då? det är inte så svårt, ladda planet bakom dom och skjut tills dom dör... så gjorde jag efter massa försök och då lyckades jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag är på Supply Lines...Zeros andra uppdrag, har gjort det 20 gånger men misslyckats varje gång...finns det inget fusk som gör det lättare! jag hatar uppdraget och vill bara få det överstökat så fort som möjligt... plz ge mig fusk! någon skrev nåt som gjorde att tiden gick söligare men planet fortfarande åkte i samma hastighet...tar det mindre bensin då? ne ta denna kod det går fortare o köra men bensinen o tiden går samma triangel upp höger ner L2 L1 fyrkant slowmotion= triangel upp höger ner fyrkant R2 R1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag brujar göra som ett anfall. jag kommer uppifrån håller in fyrkant så att man inte flyger ner lika snabbt sen pepprar jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ne ta denna kod det går fortare o köra men bensinen o tiden går samma triangel upp höger ner L2 L1 fyrkant slowmotion= triangel upp höger ner fyrkant R2 R1 funkade det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 funkade det för dig? nä ja dog precic när den sista av dom sprängdes :'( så då orkade ja inte köra mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Planet har autoaim.. dvs när du ser bilen.. eller cyklen.. så bara skjut.. skjut så fort du ser föremålet.. lättare än då är det inte.. ( gjorde den typ 7ggr innan jag klarade den..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 man behöver för övrigt inte göra zeros uppdrag för å komma till las venturas om de tär det du vill jag klarade inte ens hans första uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ska man få uppdrag direkt eller dröjer det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ska man få uppdrag direkt eller dröjer det?! ja fick det direkt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ja fick det direkt tror jag jag med............................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 YEEEEES! Jag klarade det!!!!! Jag står i skuld till dig ssfh!!!! Du är min Gud!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 YEEEEES! Jag klarade det!!!!! Jag står i skuld till dig ssfh!!!! Du är min Gud!!!! så bra att det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag kan bara köpa RC shopen inte göra något jävla uppdrag snälla vad ska jag göra! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag kan bara köpa RC shopen inte göra något jävla uppdrag snälla vad ska jag göra! :'( åk därifrån och kom tillbaka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det finns ju fler av Zeros uppdrag! men är dom bara sidouppdrag? Man tar dom där bak i affären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag är på Supply Lines...Zeros andra uppdrag, har gjort det 20 gånger men misslyckats varje gång...finns det inget fusk som gör det lättare! jag hatar uppdraget och vill bara få det överstökat så fort som möjligt... plz ge mig fusk! någon skrev nåt som gjorde att tiden gick söligare men planet fortfarande åkte i samma hastighet...tar det mindre bensin då? Lol, klarade det på första försöket, landade precis när jag fick slut på bensin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts