mazer3000 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Blir så galen. Klarade för en stund sedan det uppdraget, för er som glömt, när man ska åka till hamnen med Ryder och sno en massa lådor av militären. Jag klarade det och ville såklart spara, men då finns inte R och mitt hus på kartan? Då drog jag till Big Smoke och försökte klara Oc Loc, men jag dog direkt av hans snubbar med uzis. Så då blev jag wasted, och startade om. Var väl inte så svårt att klara Ryders skit, men ändå. Varför finns inte mitt hus och R på kartan efter det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nej det finns en diskett där istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Precis.. det är det sista uppdraget hos Ryder, så Ret försvinner.. och ditt hus blir en diskett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ditt hus finns alltid på kartan. Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts