Marcello Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hjälp sökes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 när du dyker i vattnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hjälp sökes. under vattnet kanske smarto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcello Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tar det lång tid att träna upp. finns det nåt exceptionellt bra ställe??? orkar inte simma i SF bukten, då mst man gå upp där inne o då får man 5 poliser efter sig... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tar det lång tid att träna upp. finns det nåt exceptionellt bra ställe??? orkar inte simma i SF bukten, då mst man gå upp där inne o då får man 5 poliser efter sig... :'( lol gå till förta staden då i simma där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tar det lång tid att träna upp. finns det nåt exceptionellt bra ställe??? orkar inte simma i SF bukten, då mst man gå upp där inne o då får man 5 poliser efter sig... :'( finns en strand i SF också.. en stor strand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcello Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 finns en strand i SF också.. en stor strand.. har jag fan aldrig sett. ligger den på andra sidan stan, om man står vid hamnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har jag fan aldrig sett. ligger den på andra sidan stan, om man står vid hamnen? nordöstra delen av stan tror ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 öhm.. hur mycket lung capacity behövs för att kunna ta uppdraget/klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Det behövs typ hälften av max tror jag. Jag började simma i viken söder om San Fierro, runt Whetstone och upp väster om Los Santos och gick upp i sjön vid Palomino Creek. Tog väl en dryg timme att genomföra, med sedan hade jag lungkapacitet. Redigerad 5 november, 2004 av oscargn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Det behövs typ hälften av max tror jag. Jag började simma i viken söder om San Fierro, runt Whetstone och upp väster om Los Santos och gick upp i sjön vid Palomino Creek. Tog väl en dryg timme att genomföra, med sedan hade jag lungkapacitet. jag såg nu att stranden ligger i väster, typ längs med hela SF.. ehh. felquotat.. sorry Redigerad 5 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det behövs typ hälften av max tror jag. Jag började simma i viken söder om San Fierro, runt Whetstone och upp väster om Los Santos och gick upp i sjön vid Palomino Creek. Tog väl en dryg timme att genomföra, med sedan hade jag lungkapacitet. Tar mkt mindre än hälften. Tänk en fjärdedel eller en femtedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tar mkt mindre än hälften. Tänk en fjärdedel eller en femtedel. lite extra lungkapacitet är inte fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts