_tompa_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hej.... jag är kanske amatör på gta men ialf..... finns det nåt man kan göra fär att låsa upp broarna?? :"> jag är bara i dom städerna man får vara i i början.. och på typ uppdrag som jag tycker är lite jobbiga... :"> med andra ord jag kan inte nånting om gta sanandreas jag vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du måste klara ett visst antal uppdrag för att komma vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kan iof simma vidare, men då får du en mindre polisarmé hela tiden, och det finns *inga* uppdrag som är roligare i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nä.. jag tyckte uppdragen i SF var skit.. men Z:as uppdrag var ändå hyffsat balla.. men onödigt svåra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts