PlayON Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan man köpa fallskärmar i spelet och hoppa från höghus eller berg mm? Undrar då jag har hittat denna bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det finns en fallskärm på det taket! du köper ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det finns en fallskärm på det taket! du köper ingen! Om man skulle vilja hoppa igen, är det bara att gå upp igen och hoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nej först måste du få tillräckligt många stjärnor efter dig så det kommer helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nej först måste du få tillräckligt många stjärnor efter dig så det kommer helikoptrar va snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) va snackar du om? lägg märke till [ ] Redigerad 5 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 lägg märke till [ ] hahaha mår du riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Om man skulle vilja hoppa igen, är det bara att gå upp igen och hoppa? Gå upp? Man kan inte gå upp i nån höghus har jag för mig, du måste komma en riktigt bra bit i spelet, då kan duskaffa dig helikopter och landa på hus-taken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gå upp? Man kan inte gå upp i nån höghus har jag för mig, du måste komma en riktigt bra bit i spelet, då kan duskaffa dig helikopter och landa på hus-taken. Just det huset kan man gå upp för genom ingången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gå upp? Man kan inte gå upp i nån höghus har jag för mig, du måste komma en riktigt bra bit i spelet, då kan duskaffa dig helikopter och landa på hus-taken. Har inte spelat spelet ännu därav den "konstiga" frågan. Kommer spela ikväll för första gången när jag har varit och köpt en PsTwo samt ett ex av spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gå upp? Man kan inte gå upp i nån höghus har jag för mig, du måste komma en riktigt bra bit i spelet, då kan duskaffa dig helikopter och landa på hus-taken. 1. ja snodde en dodo och landade på taket, 2. jag kunde både gå upp och ner med hjälp av gula pilar.. du vet vilka ja menar? som finns framför affärer å sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gå upp? Man kan inte gå upp i nån höghus har jag för mig, du måste komma en riktigt bra bit i spelet, då kan duskaffa dig helikopter och landa på hus-taken. Spoiler Eller jetpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fast de har väl begränsad höjd? Eller vad nån sa. Är aldrig på tak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har varit i mount chiliad och där finns en, men alla snackar om nån på högsta huset i los santos? kan nån märka ut på nån karta vart det finns? verkar grymt mycket coolare att hoppa från taket en ett stort berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ni ska ju självklart knycka en helikopter o hoppa från den man kan flyga aphögt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts