Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 när är den klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 när är den klar öh, han jobbar fortfarande på sitt spel medans jag är klar förlängesen med mitt, tror att han aldrig blir klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Vapen som borde finnas: Desert Eagle M-16 med granat-kastare Klassiska AK-47 MP-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ? han skapade denna tråd för mer än ett halvår sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 "Klassisk AK- 47"? Menar du att den har bajonnet eller? (I så fall så är det bara montera fast en bajonett på geväret.) Och om du menar den gammle AK-74:an så hållerj ag med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 du sa i första inlägget att vi inte fick veta vilket spel som gordes av vem, men du la ut ditt demo! och nödvändigt att lägga dit install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ???? han skapade denna tråd för mer än ett halvår sen HEHE... såg inte det! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Och vart är hans kompis spel!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 RIP DENNA TRÅD TÄVLINGEN BLIR NOG INtE färdig och om den blir det så säger jag till.. REST IN PEACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts