Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 det funkar inte, du har skrivit .ipg! Här ska de funka Men den ser ganska tung ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 det funkar inte, du har skrivit .ipg! Här ska de funka *Mums* Vill ha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 när e spelet klart tror du? hmm om nåra månader tror jag..men jag vet inte när min kompis är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 hmm om nåra månader tror jag..men jag vet inte när min kompis är klar ok, så långt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 det funkar inte, du har skrivit .ipg! Här ska de funka Det vapnet är till CS!! Man laddar ner den som en mod! Den ersätter macine gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Det vapnet är till CS!! Man laddar ner den som en mod! Den ersätter macine gun ja, men man får inte se det frånför sig, utan bara ljudet är annurlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 nu har jag gort ett demo av mitt spel som jag kommer att tävla med, jag vet inte rigtigt om jag ska låta er testa demot av spelet, det bror på hur många som vill testa demot. demot är bara 806 kb he he så säg så här om du vill ha demot: JaG VILL HA DEMOT! så kanske jag ger det till er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 jag vill ha jag vill ha jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag vill ha demot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 (redigerad) här har demot många kommer att säga JIPPI NÄR DOM SER HELA NAMNET!! på spelet MITT DEMO!!! enjoy! =362 kb Redigerad 10 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 spelet va kul men du borde bara ändra en ska vakternas LIV, de e svårt att döda honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 (redigerad) spelet va kul men du borde bara ändra en ska vakternas LIV, de e svårt att döda honom spelet ska va svårt men jag ska kanske ändra den där bannan för det är ju andra uppdraget det där så jag ändrar den nog Redigerad 11 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 så vad tyckte ni om demot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 helt ok.... men du borde göra så d blev 3D grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 helt ok.... men du borde göra så d blev 3D grafik ja..det skulle vara coolt, men klick and play kan man ej göra det tyvärr... konstgit nog så säger min kompis (han som jag tävlar mot) att han kan göra 3d spel med Klick and Play he he vi får se om han lyckas med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 ja..det skulle vara coolt, men klick and play kan man ej göra det tyvärr... konstgit nog så säger min kompis (han som jag tävlar mot) att han kan göra 3d spel med Klick and Play he he vi får se om han lyckas med det ärligt talat så tror jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 ärligt talat så tror jag inte det vi får se.. men jag är rädd att han kommmer ha gort ett MYCKET bättre spel än mig.. för han kan nästa mer än mig på Klick and play och ahn har bättre fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Hur ser hans spel ut då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Hur ser hans spel ut då?? vet ej men det kommer nog bli grymt för på det viset han beskriver låtter det grymt men ni får se vad ni tycker när det kommer. han och jag är klara om 1 månad ungefär så ni får vänta ett tag men ni har elli fall mitt demo att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 (redigerad) en annan bra nyhet är att min kompis kanske kommer till gta sajtens forum sen han gillar också Gta han och jag kommer att slå i hop oss sen att göra spel med Knp Redigerad 15 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts