Wild_hawk Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag och en kompis ska tävla mot varan att göra spel med klick and play. så här ser reglerna ut: ni ska rösta på vilket spel som NI tycker va bäst och vi kommer ej säga vilket som var hans eller mitt! han och jag kanske kommer slå vad om en viss summa pengar och den som får flest röster vinner! så vad är det för spel som ni skulle vlja spela? ett blodigt spel eller nått annat ge förslag vi vill inte ha nått förslag om hur spelet ska handla om. mer info kommer snart vilket SLUT date som våra spel måste vara klara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ett klurigt och roligt spel. Med blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ett klurigt och roligt spel. Med blod. Håller med till 100%! fast inte med äckliga monster... då blir jag rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 och om nån vill vara med i tävlingen så vist! men då måste han använda klick and play som man kan lada ner på www.clickteam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ett skjutspel vore grymmt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 ja! ett sjutspel med MYCKE blod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 kan nån en sida där dom har vapen? rigtiga bilder på vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 www.grandtheftauto.com kanske? Men rita några bara! Vill spela!! Och jag ska försöka mig på nåt sorts dodo-guide nångång, där man får prova att åka dodon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 kan nån en sida där dom har vapen? rigtiga bilder på vapen Arvid kunde någon. Skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 sök på Lycos! Där finns de många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 securityarmsFinner du inte det vapnet du vill ha så heter jag bertil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 ok, du heter inte bertil! Den har typ ALLA vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 det där som jag sa att vi inte kommer säga vems spel som är vems.. glöm det! för jag ska göra ett spel som kommer att heta THE P### D## fundera ut det om ni kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 när e spelet klart tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 (redigerad) Hej Bertil! Jag sökte på FIST och fick fram en magnum eller nåt.. Hihi! FIST ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Inte så himmla bra på vapen då, men... Redigerad 28 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 är fist ett vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 tror faktiskt inte de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 (redigerad) Jo, Stell måste nog byta namn till Bertil ändå! Katana och DP1928 finns inte Redigerad 28 november, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 http://www.roger-raymond.tmfweb.nl/minigun.ipg cool va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 det funkar inte, du har skrivit .ipg! Här ska de funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts