Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det tredje och sista av Zeros uppdrag tycker jag inte alls var svårt. Var hur lätt som helst och inte alls i Zeros svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det tredje och sista av Zeros uppdrag tycker jag inte alls var svårt. Var hur lätt som helst och inte alls i Zeros svårighetsgrad. Va han hade ju bara 3 uppdrag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Va han hade ju bara 3 uppdrag ju ja han sa ju 3dje o sista uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) ärlit, bry er inte så mycket om masterna, och koncentrera er på ett flygplan i taget så fixar sig allt.. edit: när tiden runnit ut vare typ 1/8 av den där mätarn kvar, fanns bara en mast kvar Redigerad 7 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geekah Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag klarade hans tre uppdrag på fjärde, fjärde och andra försöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Är alltid så för mig att han säger 'Curse you Burkley, CURSE YOOUU!!" så meningen avslutas när 2 sekunder återstår. Fattar inte hur jag lyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 klarade nästan... 6 sekunder kvar på första försöket sen loada å körde igen å typ samma sak nåra gånger, man blir ju så jaevla stressad bara har klarat storyn men inte orkat göra klart d ändå ska göra d när jag tatt över alla områden i första sta'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 klarade nästan... 6 sekunder kvar på första försöket sen loada å körde igen å typ samma sak nåra gånger, man blir ju så jaevla stressad bara har klarat storyn men inte orkat göra klart d ändå ska göra d när jag tatt över alla områden i första sta'n haha!! balle 7 sec kvar!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 haha!! balle 7 sec kvar!! hehe f**k 1 sec kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 f**k 1 sec kvar!! YES äntligen!! Här kommer lite oslag bara tips! Gå dit på morgonen direkt när det blivit ljust!! ( så det är ljust under hela uppdraget) kolla mycket på radarn och skjut på dom närmsta planen!! fortsätt skjut på plan som har släppt bomber dom sprängs inte om man skjuter så planet ryker elelr sprängs!! ( innan bomben när målet) p.s Jag hade världens problem först men sen gjorde jag så här då hade jag 1/3 av mätaren kvar när tiden gick ut!! lycka till! *spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 äsch, det är bara att chilla, ta ett plan i taget, jag hade typ gryyymt lite av mätarn kvar när ja klara uppdraget, men men, det är att klara det som räknas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag använde slowmotionfusket på första uppdraget. Men resten klarade jag utan fusk. Jag hade en sekund kvar på andra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts