Jump to content

*fastnat På Uppdrag* "air Raid"

Deluxo
 Share

Recommended Posts

Alla fastnar där... Han har helt omöjliga uppdrag. Jag *hrrm* fuskade mig förbi det uppdraget genom "spränga alla"-fusket nonstop. Men du får fortfarande vara kvick i fingrarna. :angry:

Vad menar du? Ska man slå in "Spräng alla bilar"-fusket hela tiden tills man klarar det?

Det är omöjligt annars. (Att klara det utan fusk).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla fastnar där... Han har helt omöjliga uppdrag. Jag *hrrm* fuskade mig förbi det uppdraget genom "spränga alla"-fusket nonstop. Men du får fortfarande vara kvick i fingrarna. :angry:

jag fuska mig inte igenom men jag gjorde det på typ 5 försök.

men det andra uppdraget var svårast tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade också problem med det uppdraget. Men det är INTE omöjligt. Varför använda ett sådant fusk så man klarar uppdraget utan problem? Förstör inte det lite av spelet? Förstör ju känslan av att bli så där överlycklig när man väl klarar det. Ett tips till dem som inte klarat det ännu, kör uppdraget när det är dag och ljust, då syns planen mycket bättre. Kolla även på "radarn" vart planen närmar sig.

Men när man väl klarat Zeros första uppdrag så är det tyvärr inte slut på de utan det kommer 2 uppdrag till :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Zeros uppdrag är inte så svåra jämfört med life´s a beach. Den var mycket svårare då. Nu kan jag få typ 5500p när jag kör mini-gamet på klubbar, men när jag var fast på det updraget fick jag typ 3500 hela tiden.

Edit: Oj, tryckte på bakåt-knappen :P

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Zeros uppdrag är inte så svåra jämfört med life´s a beach. Den var mycket svårare då. Nu kan jag få typ 5500p när jag kör mini-gamet på klubbar, men när jag var fast på det updraget fick jag typ 3500 hela tiden. Angående det andra uppdraget så kan du kolla på in-game kartan och planera din väg, det blir MYCKET enklare då, tro mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man gämnför Zeros uppdrag med Life´s a beach så är ju Life´s a beach mycket enklare enligt min mening. Gjorde bara 2 eller 3 försök på det medans jag gjorde en jäkla massa fler försök på Zeros uppdrag.

Zeros första klarade jag på andra försöket. Första gången var det mörkt(klockan 03) så jag inte alla plan, andra uppdraget tog också 2 försök, ett försök gick jag på dom efter den som var närmast på mini-kartan, på andra försöket planerade jag vägen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade alla zeros uppdrag idag utan fusk *stolt* men det första är lugnt det svåraste köra bara om och om igen för det blir lättare och lättare. ett tips är att inte sluta skjuta planen när dom släppt bomberna för om du skjuter sönder planen innan bomberna har hunnit nudda marken så sprängs bomben inte. och kolla på radarn skjut dom som kommer i stora grupper. Och fuska inte då kommer du inte bli speciellt glad om du klarar det. och då kan du inte säga så här när du klarat hela SA: Jag klarade hela San andreas utan fusk. Jag blev överlycklig när jag klara det. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor