mulla Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har fått en bokstav i Kortan "S" Men måste jag göra bilkörtkorts uppdragen att man måste göra alla trickser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har fått en bokstav i Kortan "S" Men måste jag göra bilkörtkorts uppdragen att man måste göra alla trickser? Nej man måste inte göra dem, men man måste köpa ett hus sen, och DÅ måste man ha gjort det, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har fått en bokstav i Kortan "S" Men måste jag göra bilkörtkorts uppdragen att man måste göra alla trickser? nej det måste du inte, men om du vill komma vidare i storyn måste du det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nej det måste du inte, men om du vill komma vidare i storyn måste du det... men jag vet inte hur man gör uppdraget. när det finns 2 bilar och jag fattar inte vad man ska göra man ska svänga 90 grader. kan nån hjälpa mig tror att det är tredje bil uppdraget på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är i LV men på bilskolan i SF är jag fast på den när man ska köra genom hela SF på tid. Orolig eftersom jag vill klara spelet till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är i LV men på bilskolan i SF är jag fast på den när man ska köra genom hela SF på tid. Orolig eftersom jag vill klara spelet till 100%. Åk till höger och ta den vägen som går igenom hela san fierro så klarar man det ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts