Mahalo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jaf varva spelet igår kväll men det känns som om jag inte fått all information om spelet jag menar vad var det för mysko grön grej som man snodde till the truth på jet pack uppdraget. eller vem var det som döda CJ's morsa var det tenpenny eller det känns som jag missat nånting eller är jag bara paranoid är det nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hehe själv så klarade jag också av SA igår. Och ja. Tenpenny, Ryder, Big Smoke samt några ballas körde drive-by på CJ:s morsa... (Eller så skjöt dem henne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Lyssnar man i början hör man ju att någon säger att dem har hört att det var 'Green Sabre' som gjorde det. Polinski var med också, iaf om man ska tro det han säger när man jagar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men vad hände med den gröna grejjen som man sulle sno då?? där är ett stort FrågeTecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hehe själv så klarade jag också av SA igår. Och ja. Tenpenny, Ryder, Big Smoke samt några ballas körde drive-by på CJ:s morsa... (Eller så skjöt dem henne) gör man en drive-by så skjuter man!! tard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) men vad hände med den gröna grejjen som man sulle sno då?? där är ett stort FrågeTecken! Det gröna slafset var bara hippiens påhitt. Snälla, han har en bil som han kallas The Mothership. Snälla. gör man en drive-by så skjuter man!! tard! Åh va rolig du var nu va. Han kanske menar 'on foot'. Redigerad 5 november, 2004 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tack för svaren men jag trodde att torenos och the truths uppdrag hängde ihop och jag satt och vänta på nån slags konspirations teori som band ihop regeringens medverkan på mordet av cj's morsa, det kändes iallafall att storyn gick åt det hållet men varför ska man klaga årets bästa spel utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts