mulla Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 När man ska hitta en van och åka till flygplatsen, då måste man hitta en van med signal meter, har nån en tips vart vanen ligger i flygplatsen? Jag är inte säker på att uppdraget heter Wi Zi Mu Men det var iaf i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vad har det med uppdraget wu zi mu att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vad har det med uppdraget wu zi mu att göra? han har antagligen fått de av Wuzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Omöjligt att förklara hur du ska åka men följ helt enkelt den där signalen. (klarade uppdraget på första försöket, så det är inte alls ett svårt uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Omöjligt att förklara hur du ska åka men följ helt enkelt den där signalen. (klarade uppdraget på första försöket, så det är inte alls ett svårt uppdrag) men vart ska jag köra? Utanför flygplatsen eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kör in genom den öppnade grinden i mitten när du kommer till flygplatsen, kör sen till vänster där inne, så kör du genom en kort bit av tunnel, sen ut på ett flygfält. Kör nu vänster förbi byggnaden åt vänster, sen mot några magasin. Bilen och 2 motorcyklar står där nära ett magasin. Förresten får man det uppdraget av "Jizzy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kör in genom den öppnade grinden i mitten när du kommer till flygplatsen, kör sen till vänster där inne, så kör du genom en kort bit av tunnel, sen ut på ett flygfält. Kör nu vänster förbi byggnaden åt vänster, sen mot några magasin. Bilen och 2 motorcyklar står där nära ett magasin. Förresten får man det uppdraget av "Jizzy". bilen är random. Denm finns nånstans långt bak på flygplatsen bara, när du ser att signalen stärks kör bara åt samma håll hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 OFFTOPIC: Angående Wizu, när man ska raca mot honom, och inte har någon bra bil så tar man bara en MC och ställer sig med den i den röda cirkeln. När loppet sedan startar har man en bra bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 när jkag hittade den så fanns den där tornet är ( längst bort på flygplatsen i sf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 När jag gjorde det var han längst ute på runwayen. Ganska random alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kör in genom den öppnade grinden i mitten när du kommer till flygplatsen, kör sen till vänster där inne, så kör du genom en kort bit av tunnel, sen ut på ett flygfält. Kör nu vänster förbi byggnaden åt vänster, sen mot några magasin. Bilen och 2 motorcyklar står där nära ett magasin. Förresten får man det uppdraget av "Jizzy". tackar men jag har klarat 51 uppdrag när kommer jag till Las Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tackar men jag har klarat 51 uppdrag när kommer jag till Las Vegas? 55-58, beroende på om du gör Zeros uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 55-58, beroende på om du gör Zeros uppdrag. yesss nu har jag tre kvar men jag kan inte klara zeros första uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 yesss nu har jag tre kvar men jag kan inte klara zeros första uppdrag men du behöver inte göra hans uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts