fisken_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vikken radionkanal brukar ni ha på i bilen eller på biken?? anpassar ni er efter CJ och har alltid Radio Los Santos, eller diggar ni mer Radio X ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 diggar K Rose! "Thats not a car, its a metal horse with drinking problem *Raaap*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 K-Rose på landet och i skogen och öknen. Radio - X annars Lite K-Dst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 brukar lyssna på Radio X, men Mastersounds typ 105,7 e oxå rätt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 K-JAh west e det som gäller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 alltid radio X föe min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Måste bara gå in här och säga att K-DST är den bästa kanalen vem kan motstå Lynard Skynard - Free Bird eller Kiss - Strutter. Den sämsta kanalen men med den roligaste DJ måste vara Hans Oberlander på SFUR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 K-jah west såklart! brukar lyssna lite på wctr med, dom e helt dumma i huvet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Måste bara gå in här och säga att K-DST är den bästa kanalen vem kan motstå Lynard Skynard - Free Bird eller Kiss - Strutter. Den sämsta kanalen men med den roligaste DJ måste vara Hans Oberlander på SFUR. Jaa, you must daaance! daaance i say! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 K-Jah West, absolut. Eller egen musik i en bandare brevid och Radio Off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det absolut bästa jag vet är att ta kamparhojen och åka ut på motorvägen med K Rose, speciellt när det är natt och regnar, det är verkligen jättemysigt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag lyssnar knappt på radion, men om jag lyssnar så blir det npg Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag lyssar på K-dst och Radio X, kan hända att jag lyssar på Radio Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts