oscarw_89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Var för e jag bannad från gtasajten, jag har inte fått en enda varning!? Edit: skulle kanske ha skrivit i forumet om klagomål om gtasajten, eftersom jag kan skriva i forumet!? Redigerad 5 november, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du är inte bannad? Står inte så iallfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du har troligen haft oturen att få en IP som är bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du har troligen haft oturen att få en IP som är bannad. Men det är inga andra som använder min data!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Men det är inga andra som använder min data!? ingen annan som använder dina ettor och nollor säger du? Men om du har dynamisk så kanske leverantören har gett dig en ip som är bannad just nu, tror det var det Arvid ville få sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ingen annan som använder dina ettor och nollor säger du? Men om du har dynamisk så kanske leverantören har gett dig en ip som är bannad just nu, tror det var det Arvid ville få sagt. Ja, vad annars? Jag har hittat en annan medlem som postat i forumet med den IP du har nu och det är nog han som har gjort nåt på GTAsajten så IP:n blivit bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 OK! Det e väll bara att vänta tills jag får en ny adress. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja, vad annars? Jag vet inte, du kanske ville säga att du åt en banana split nyss eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag vet inte, du kanske ville säga att du åt en banana split nyss eller nåt. Hur är det med läskunnigheten? Jag skrev bannad, inte banana split. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hur är det med läskunnigheten? Jag skrev bannad, inte banana split. Jasså :"> nä min fröken säger bara att jag är speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts