xpekt Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Någon som vet hur man importerar bilar? Varje gång man exporterar en bil så kommer det upp att nu kan du importera en till bil, men hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 import, export? Var gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kan man exportera bilar??? vart gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kan man exportera bilar??? vart gör man det? du gör det i hamnen i san fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 du gör det i hamnen i san fierro... ok...tack ska göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 du kan inte exportera vilken bil som helst... 30 speciella bilar kan man bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 du kan inte exportera vilken bil som helst... 30 speciella bilar kan man bara Japp, när man går in i en av dom bilarna så kommer det upp en ruta att man kan exportera dom i hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Japp, när man går in i en av dom bilarna så kommer det upp en ruta att man kan exportera dom i hamnen. coolt..vet nån/nåra bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 coolt..vet nån/nåra bilar? en som jag kommer på nu är iaf limosinen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 coolt..vet nån/nåra bilar? Crossen, och de flesta häftiga bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Någon som vet hur man importerar bilar? Varje gång man exporterar en bil så kommer det upp att nu kan du importera en till bil, men hur gör man? gå till skylten där bilarna står som du ska exportera, tryck på rektangel och så kan du köpa bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men hur gör man likson jag har letat överallt men jag kan inte importera/exportera ser inngen skylt vid den där kranen heller! hur gör man!!! Bra beskrivning tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 gå till skylten där bilarna står som du ska exportera, tryck på rektangel och så kan du köpa bilar om du säger vart skylten är så vet jag vilka jag kan exporta + att jag kan köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts