grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nån som har några tips till det uppdraget när man ska spränga roadblocks så att en van kan ta sig fram i San Fierro? Jag har jävligt mycket problem med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Försök att åka så fort med crossen som du kan i början. Så att du kan ta det lite lugnt. Ställ din cross mitt i vägen för då stannar bilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Försök att åka så fort med crossen som du kan i början. Så att du kan ta det lite lugnt. Ställ din cross mitt i vägen för då stannar bilen också. om jag ställer crossen i vägen för vanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag gjorde så här att jag köpte en massa vapen, typ uzi. och sedan när man ska skjuta på som finns i husen skjöt jag med bazzokan så var det fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 måste man skjuta bilarna eller är det bara gubbarna vid bilarna och de i husen som man måste skjuta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Skjut bilarna med bazookan och ta sedan ak eller mp5an o skjut gubbarna, svårt näe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Skjut bilarna med bazookan och ta sedan ak eller mp5an o skjut gubbarna, svårt näe? JOOOOOOO! :'( :'( alla har vi problem med olika uppdrag. Ja e väl för sölig när jag ska spränga alla jävla bilar å skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag sprang bara fram och skjöt gubbarna med mac10 eller ak47 sen sprängde jag bilarna. Lätt var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 köp ett automat vapen innan du drar dit så sjukter du sönder bilarna me bazzin och sen springer du fram med automat vapen mödar alla sen dra vidare till nästa ganska simpelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts