walen Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 tja jag läste i en pc gamer tidning och där stod det att man kunde göra filmer i warcraft III editorn hur gör man det? jag kan inte riktigt wc3 editorn och skulle vilja ha en svensk manual någon som vet var man kan ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 tja jag läste i en pc gamer tidning och där stod det att man kunde göra filmer i warcraft III editorn hur gör man det? jag kan inte riktigt wc3 editorn och skulle vilja ha en svensk manual någon som vet var man kan ladda ner det? du tar camaran i den och riktar den på gubben som ska först bli filmad sen tar du nästa och ställer in hur dom ska följa efter honom och om han ska prata så gjör man men det är svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 oki jag ska försöka lite iallafal. och en annan sak om man gör en HELT egen bana kan man spela mot datorn då eller kommer datorn inte hitta runt på banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 oki jag ska försöka lite iallafal. och en annan sak om man gör en HELT egen bana kan man spela mot datorn då eller kommer datorn inte hitta runt på banan? den hittar runt bannan, men inte om du gjör det omöjligt för datorn att hitta dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 okej tack för informationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts