Jump to content

Gamecube Spel

Foo
 Share

Recommended Posts

Jag har köpt en Gamecube nu och Fick med "Zelda - Collectors Edition" och jag köpte till "Metroid Prime" ;) som är såå grym... Jag har typ en nostalgisk relation till Nintendo spel, inte minst Metroid så jag köpte det och det var över alla förväntningar :wacko:

Jag har klarat båda till Nintendo och SuperNintendo men trodde aldrig att de kunda göra ett i 3-D med samma ytor och frihet och sakler att upptäck men de lyckades och jag kan "stångt" rekomendera detta spel till nyblivna GC ägare...

Men nu till frågan... Jag behöver lite mer spel och undrar om det är någon som kan rekomendera andra stora fria spel till GC?

Dessutom vill jag säga att GC inte är en småbarnskonsoll för jag är 17 år och tycka att Nintenodo är har de bästa spelen (av nostalgiska skäl) :(

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Donkey Konga!!!!

jag har visserligen bara spelat XIII och Freedom Fighters till boxen, :"> men dom finns till GC också och är nog mer eller mindre indentiska. Jag tror man får båda väldigt billigt nu. Var bara beredd på att Freedom Fighters är väldigt kort... :( , men XIII är väl värt sina pengar :)

True Crime är jag personligen inte så förtjust i, men men.

Burnout 2 är också svinskoj, och diverse mario Party spel, iallfall om man kör fyra :P ...

Sen finns alltid Super Smash Brother: Melee, asskoj!

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor