Foo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Jag har köpt en Gamecube nu och Fick med "Zelda - Collectors Edition" och jag köpte till "Metroid Prime" som är såå grym... Jag har typ en nostalgisk relation till Nintendo spel, inte minst Metroid så jag köpte det och det var över alla förväntningar Jag har klarat båda till Nintendo och SuperNintendo men trodde aldrig att de kunda göra ett i 3-D med samma ytor och frihet och sakler att upptäck men de lyckades och jag kan "stångt" rekomendera detta spel till nyblivna GC ägare... Men nu till frågan... Jag behöver lite mer spel och undrar om det är någon som kan rekomendera andra stora fria spel till GC? Dessutom vill jag säga att GC inte är en småbarnskonsoll för jag är 17 år och tycka att Nintenodo är har de bästa spelen (av nostalgiska skäl) Redigerad 5 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag har också game cube med ca:38 spel jag tycker det bästa spelet är star fox adventure köp det de är as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 True Crime är rätt så bra till GC. Hitman 2 är skitkul. Timesplitters är rätt så OK. Sen bör du köpa nästa Zelda och Resident Evil 4. Pikmin 2 ska vara bra har jag hört. Dessutom ska TS:FP vara helsjyst. Burnout2 och Need for Speed-spelen e OK. PSO är också OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Super Smash Brothers är ett måste när man har GC. Du kan besöka GcForumet och fråga, de har mer koll på bra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag hade köpt en GC för länge sen om man kunde spelat online med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det kan man ju.... Ut o köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) man kan spela on-line edit:Siana kom före Redigerad 5 november, 2004 av Matte.90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har bara The Legend of Zelda: The Wind Waker till mitt GameCube... det är nog det enda spelet som äger till GC fast nästa år kommer ju det nya Zelda ut med en massivt bra grafik...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jasså vilka spel? ge exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Super Smash Brothers: Melee är ett måste, Foo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Donkey Konga!!!! jag har visserligen bara spelat XIII och Freedom Fighters till boxen, :"> men dom finns till GC också och är nog mer eller mindre indentiska. Jag tror man får båda väldigt billigt nu. Var bara beredd på att Freedom Fighters är väldigt kort... , men XIII är väl värt sina pengar True Crime är jag personligen inte så förtjust i, men men. Burnout 2 är också svinskoj, och diverse mario Party spel, iallfall om man kör fyra ... Sen finns alltid Super Smash Brother: Melee, asskoj! Redigerad 8 november, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 metal gear solid:the twin snakes ! såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts